torsdag 2 augusti 2012

Dubbning till ungerska?

Jag har funderat lite på om de dubbar filmerna i Ungern. Jag har några filmer som kommer på bio när jag är borta men... Om de är dubbade... Men så var jag lite smart och tänkte på att det aldrig går att välja "Magyar" (ungerska) när man väljer audio på filmer. Va bra sa ja.

MEN! Sen var jag ännu smartare och sökte på en populär film, och den var dubbad! Femte Twilight filmen kommer ut när jag är i Ungern och jag hade tänkt se den... Vi får se hur jag gör.

Jag tänkte att ni kanske vill se trailen jag tittade på, alltså första Twilight, det är lite flummigt med ungerska, men jag måste faktiskt säga att rösterna är ganska bra. Ja, nu får ni lyssna på lite ungerska, var inte det trevligt? Tänk på att det är detta språk jag försöker lära mig! Jag måste säga att jag blev lite stolt över att jag förstod flera ord. Ni förstår säkert de här orden som Bella säger i en viss känd scen: Vámpír och Nem.

Nu blev ni impade va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar