torsdag 23 augusti 2012

FOTOBOMB!

Tänkte att det behövdes en fotobomb på min resa så här långt.


Redo för avfärd


Mitt extremt stora bagage


Svenska strumpor...


...och svensk choklad!


Plugg på planet


Pepp för att lyfta

Jag pimpade min YFU-tröja lite med Beatles

Budapest!


På flygplatsen väntade danskan Anja, lettiskan Madara och jag på tyskarna som skulle komma senare.

På flygplatsen

Madara blir kramattakerad av en japanska!

Vår stuga på lägret.


Michelle - glad tyska.

Vi samlades utanför stugan och fotade allt och alla.

Rosa (finska - som jag kunde prata svenska med!) och Michelle på kvällen i stugan.



I Ungern är Herr Gårman mer välklädd


Dubbat! Igår kväll såg jag dubbade versionen av How I met your mother... Lite svårt att förstå, men jag tror att jag kan vänja mig vid dubbning.

Jag och Istvan (Ungerns första kung) eller som Márika säger: Batman!


Med fyrverkerier firades en högtidsdag (dagen då Istvan blev kung).
Det var jättefint!




  

Utsikten från vår balkong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar