måndag 13 augusti 2012

Hyperiösiskt braiga kompisar

Åh, ni fantastiska vänner. Ni är bara bäst!

Igår åkte jag med familjen till mormor och fikade. När vi kom hem märkte jag att TV'n var på så jag gick dit för att stänga av den, men då märkte jag att det låg någon i soffan. Min första (och väldigt konstiga) tanke var att någon hade brutit sig in,  men sen satte sig tjejen i soffan upp och det var ju Malin! Innan jag hann tänka något mer hoppade sex andra glada tjejer fram. Snacka om överaskning! De kom för att fira av mig, och vilket avfirande!

De gav mig en stor, fantastisk bok där de skrivit en massa trevliga saker och satt in en massa bilder! Jättefin och jätterolig. Den kommer komma till användning. Det vet jag.

Sen fick jag en låda med en massa grejor, som till exempel svenska flaggan, paprika (mycket ungerskt), ungerska mynt, kalles kavjar och en underbar CD. Absolute Agnes! En massa iternskämt-låtar och annat roligt (och bra)!

Tacos blev det sen, senare Galenpanna och till sist prat och skratt. När det var dax för folk att gå var det svårt att slita sig. "Vi ses om ett år..." Inte så lätt. Men, det är bra mycket lättare när man vet att de kommer vänta på en när man kommer hem.

Malin, Marie, Alma, Louise, Åsa, Beate, Maria, NI ÄGER!

Tack!

2 kommentarer:

  1. Vadå vi äger? Vi gjorde det för dig för du är BÄST! varje gång jag går förbi Lunden ska jag tänka på var vi först träffades <3

    SvaraRadera
  2. Pussunge! Tack! Men ni äger ändå. Sådäså. :D

    SvaraRadera