söndag 5 augusti 2012

Mail med Zsófia

Var hälsad o ni läsare!

Nu är internet tillbaka (det var borta i går)! Och då kan jag maila med min värdsyster Zsófia! Jag försökte maila henne för ett par dagar sedan men det studsade tillbaka (nu, såhär efteråt förstår jag att det var för att jag skrivit szofia istället för zsofia). Men! Bara typ tjugo minuter senare skickade hon ett mail till mig! Så nu har vi mailat lite fram och tillbaka sedan dess (vi har bara hunnit typ två mail var, men ändå). Trevligt!

I morgon ska jag till kusinerna (jag har bara två). Ska bli kul! De ringde för ett tag sedan och frågade om jag ville komma och hälsa på dem. Klart jag ville, jag åker ju snart.

Det är lite roligt ändå. Varje gång (nästan) jag frågar en kompis om vi ska hitta på något så svarar de omedelbart ja. Skulle vilja smickra mig med att alla bara sitter jämt och väntar på att jag ska ringa bara för att jag är så underbar! Men jag tror att det nog till stor del är för att jag sticker snart. Men jag har inte riktigt kännt det så att det har varit jobbigt, typ jag måste hinna med att träffa den och göra det... Utan jag har nog faktiskt tagit det ganska lugnt och semestrat som vanligt.

Men den här veckan som kommer har jag planerat något varje dag, sen är det helg och måndag tisdag tänkte jag packa och fixa i ordning allt och sen på onsdag morgon... Åker jag. O M G. Ojojojojojojoj! Kul. Läskigt. Pirrigt. Sorgligt. Spännande. Strässigt. Fantastiskt.

1 kommentar:

  1. Hej, lilla du! Jag länkade hit på min blogg :) Så att du vet ;)

    SvaraRadera