lördag 29 september 2012

Flumm

Hej hej! Igår var jag och Zsófi lite flummiga. Vi satt och tittade på bilder i min kamera och sen började vi ta fina (=väldigt fula) bilder på varandra och sen spelade vi in en kortfilm: skräckfilmen The Ponytail staring Samó (vår hund) som monster. Kanske jag borde skrivit väldigt flummiga.

Senare, när vi stod och borstade tänderna petade Zsófi mig plötsligt i magen, jag petade tillbaka, och sen var det krig. Jag hade tagit paus för att byta om och när jag kom ut från mitt rum stod Zsófi där och petade mig i magen. Jag blev så skrämd att jag studsade bakåt, men eftersom mina tofflor är så hala flög båda mina fötter ut framför mig och jag drattade på ändan. Skrattandes förklarade jag att min hämd skulle komma!

Jag sa att jag skulle gå in och peta på henne på morgonen, men jag var för trött, så jag måste komma på den ultimata hämden... Mohaha...

Som ni kanske har märkt sitter flummeriet fortfarande i... Kanske ska vänta med att skriva tills jag är lite mer seriös. Nej, uch, vad tråkigt.

Men, jag kan faktiskt inte riktigt komma på något mer att skriva, så jag får väl vänta ändå.

Hörs! (eller snarare Läses!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar