måndag 3 september 2012

2/9-2012 20.34. Första pris och fake-spa

Zsófi vann! Ungersk mästare (observera: inte junior) i draughts.


Okej, nu har jag skrytit lite över det.

Efter prisutdelningen åkte vi hem, packade badkläder lite snabbt och sen åkte vi till ett spa! OMG, tänkte jag, mitt första spa-besök. Fast, jag känner mig fortfarande som en spa-oskuld. Det liknade mer ett äventyrsbad, vi lekte mest (vi åkte dit med en trettonåring, en tioåring och deras pappa, alla tre hade varit med och tävlat). Men det var kul.

Fast det skulle ha varit skönt att få slappa på ett spa. Jag var så himla trött idag! Eftersom det är skola imorgon (!) ska jag gå och lägga mig nu. Jag vill inte vara så trött som jag var idag. Jag somnade typ under Zsófis första match-inte okej. (Eller pas d'accord som min kompis säger.)

Så, nu: sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar