måndag 17 september 2012

11/9-2012 20.52.


Idag träffade jag alltså min ängel – Claudia. Hon var, som jag trott, mycket snäll och vi satt på ett café och pratade i typ två timmar. Om allt, både seriöst och lättsamt, roligt och ledsamt. Vi kom fram till att vi bor alldeles i närheten av varandra. Hennes hus ligger tvärs över gatan! Det är bra, då är det ingen som behöver åka långt för att träffa den andra.

Imorgon har vi håltimme de sista två lektionerna (Jippie!) och då ska jag och Dia gå och shoppa, vilket ska bli kul. Eftersom jag skriver in det här i bloggen i efterskott kan jag berätta att vi inte kom fram till gallerian, vi fastnade på biblioteket. Vi lånade böcker och sen satt vi och tittade på bilder på facebook och hon visade bilder (på google, hon har inte facebook) på byn hon kommer ifrån och lite annat. Det blev mycket roligare än om vi hade shoppat, tror jag.

Efter begäran från några vänner och min familj har jag gått runt lite och tagit lite bilder, här kommer dem:



Busstationen med kyrkan i bakgrunden

Sporthallen

Zalaplaza (gallerian) och Biografen





Ja, det här var ju inte så många bilder på stan, det kommer nog flera. Jag har ett år på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar