lördag 21 juli 2012

Sommarstugan!

Vårt fina dass och Dalälven!

Reeeeeegnnnn...

Fina mamma i fönstret.


Det är fint även när det regnar.




Min syster Ellinor tänder en brasa.

Vår utsikt när vi sitter och äter.

Jag kan ta panoramabilder med min nya kamera, jippie!



Jag och Ellinor!


Solnedgången


Stugan!


Min familj som undrar varför jag plötsligt sprang ut med kameran i högsta hugg, mitt i middagen...

Nu är jag hemma från sommarstället, jag kom hem för någon timme sedan, men snart ska jag ut igen. Min kompis kommer och hämtar mig (hon övningskör) och sen ska vi ut till en annan kompis och övernatta där. Hon var lite ensam eftersom hennes föräldrar är utomlands så då kom de (mina två kompisar alltså) på att de kunde göra något. Och så ringde de mig! Trevligttrevligt! Så jag stack hem från sommarstugan lite tidigare än resten av min familj för att kunna vara med dem. Vi ska paddla kanot! Det blir nog mitt första dopp nu i sommar... hehe...

Ja, jag har fortfarande inte badat, men det är ju fortfarande inte riktigt sommar! Eller, lite sommar är det faktiskt idag, men nu är jag ju inte kvar i sommarstugan... Men, det ska i varje fall bli jättekul att få träffa dem. Den ena tjejen har jag inte träffat på hela sommaren. Snörvel. Men nu så!

Åh! Kom precis på: jag kan ge er ett filmtips! Tjoflöjt, vad glada ni blev nu! Igår tittade vi på "Trollkarens lärling", mycket bra och rolig film. Inte alls som jag trodde, jag trodde att den skulle vara mer... Jag vet inte men inte så bra som den va. Okej, den va kanske inte den bästa film jag sätt men klart underhållande.

Oj, batteriet på datorn tar slut! ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar