onsdag 18 juli 2012

Mot sommarstugan!

Tjenamors! Jag tänkte att det kanske skulle vara trevligt för er att veta att jag inte kommer skriva på typ en vecka (så ni inte blir deprimerade av att det inte kommer något nytt inlägg) eftersom jag ska till mitt sommarställe. Det är en jättemysig stuga ute på landet med åkrar och en äng runt omkring och med utsikt över Dalälven. Jag känner att det är dags för mig att bada, i en liten sjö som ligger nära, inte älven. Jag har inte badat på hela sommaren! Förstå! Men nu får väl ändå regnet (som öst ner i över en vecka (fast inte non-stop)) ta slut och solen titta fram.

Jag gjorde faktiskt ett vlogg-inlägg igår men filmen gick inte att ladda upp, jag får försöka klura ut hur jag ska fixa så att det går.

Nu snart åker vi och påvägen ut (till sommarstället) ska vi svänga förbi biblioteket. Jag glömde min nyinköpta regnjacka där, klantig som jag är... Jag blev riktigt nöjd med inköpet, får leka mode-blogg när jag kommer hem och lägga upp en bild på den. Jag brukar alltid ha en tråkig, vanlig, röd regnjacka men nu köpte jag en regnkappa. Trevligttrevligt.

Ja, nu ska jag bara packa i det sista, sen drar jag!

1 kommentar: