fredag 6 juli 2012

Första inlägget

Go'morgon!
Här sitter man, alldeles för tidigt för en sommarlovsmorgon, och äter frukost (samtidigt som jag skriver, det går jättebra). Jag ska med en buss som tar mig till Stockholm och YFU´s kontor. Där ska jag få information om mitt år som jag ska spendera som utbytesstudent i Ungern! YFU står för Youth for Ungerstanding och är den organisation jag ska åka med. Jag åker i Augusti, det är inte långt kvar och jag är pepp (och nervös, såklart)! Jag får berätta mer om hur jag kom på att jag skulle åka utomlands i ett år senare. Och varför Ungern... Det är en vanlig fråga. Kanske inte så konstigt, de flesta åker ju till USA. Jag är faktiskt den första svensken som åker till Ungern med YFU (pöser ut bröstet stålt).
Oj oj, måste göra mig i ordning! Tänkte att första inlägget (som jag gör någonsin, i historien) skulle vara lite längre, och mer fantastiskt. Men, men, då kanske jag inte skulle valt att skriva det på morgonen när jag skulle med en buss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar