tisdag 4 juni 2013

Lugg, jordgubbar och intervju

Precis som rubriken ska jag nu ta upp just det: Min lugg är såå lång! Klippning snälla! Ska bara se till att boka en tid också... Jag är dålig på att komma ihåg det. Men imorgon ska jag kolla upp det.

Bara så att ni förstår... Och sen glasögon på det...
Sen till nästa delen av rubriken; jag åt tidigare idag en gigantisk (ungersk) jordgubbe! Vi äter faktiskt jordgubbar mest hela tiden, det är högsäsong. I Sverige åt jag bara några få gånger när det var något speciellt, så det nice att få äta några bara för att man har lust efter skolan. Okej, här är den gigantiska jordgubben:

Ja, och gissa vad som kommer nu: Idag gjordes det en intervju med lilla mig! Till min skolas nästa årsbok. En schyst tjej från en klass under min var den som intervjuade mig och vi satt i aulan (som är ett slags grupprum i mitten av skolan) i två timmar och bara snackade om en massa saker, så vem vet vad det kommer stå om mig i boken. Nej, jag tror det blir bra och jag sa till om det var något jag tyckte hon kunde skippa. Men, det var i vilket fall kul, mitt ego fick mättas... Tja, egentligen gör det ju det när jag skriver här om viktiga saker som till exempel min lugg (ursäkta för det...).

Tjadårå, hoppas allt är bra uppe där borta. Jag tror faktiskt ni har det varmare än oss, här regnar det bara och går runt 15 grader, så njut! (medan jag är i Ungern med svensk sommar... mumelmumel... ) Nejdå, här är det (förutom vädret) bara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar