söndag 21 oktober 2012

FOTOBOMB! nr 2

Folk har frågat efter mer bilder på stan jag bor i och här kommer dem:

Eller vänta, jag vill visa skorna jag köpte igår först:


Man kan byta till röda skosnören också.

Så, nu:

Utsikt från min skolkoridor

Utsikt från min skolkoridor

Min skolkoridor



En liten park utanför biblioteket

Biblioteket

Kyrktornet (ett av dem)

Biblioteket + staty

Enda klockan vi har under idrottslektionen sitter på grannskolan, synd bara när det är mulet...

Idrottsplanen som vi delar med grannskolan

Baksidan av min skola

Grannskolan

"Konst"

"Vetenskap"

Här går jag på väg till skolan

Här inne har jag tyska

Min skola från framsidan

Synagogan som jag går förbi på väg hem från skolan

Torg inne i stan

Ungersk buss (Gul och Blå!)

Huvudgatan i stan


Huvudgatan i stan med kyrkan i bakgrunden
 Sen gick jag till en stor park som ligger väldigt nära och tog lite fler bilder:







Ser ni föräldern med barnet?






Och tillslut fotografen själv (självklart med musik i öronen)


1 kommentar:

  1. Vad vackert det är! Speciellt parkerna och biblioteket! :D

    SvaraRadera