söndag 20 januari 2013

Mid year camp med utbytesstudenterna!

Varför är det en bild på en deg? Jo, för att jag bakade kanelbullar dagen innan jag åkte till YFU´s Mid Year camp!

Jag och Michelle bodde i ett rum

Och så börjar gruppbilderna (min rumskompis till vänster)



Nehir blåser bubblor

Vi hade "lektioner" (i brist på bättre ord) och i början av första gick vi egenom regler

Madara och Rosa


Nehir, Michelle och jag framför vårat flygplan (platsen vi var på hade massor med flygplan runt omkring sig)

Skillnaden mellan vanliga och mexikanska brownes: "de är bakade med kärlek"


Rosa och jag

Mina bullar blir uppskattade av Therese

Joleen bjuder på äppelpaj


Jag skulle förstås smaka godsaker  från alla länder

Vissa tog mer än en

Madara mumsar

Nästa dag när vi ska gå till Eszergom, en stad i närheten

Lydia och Therese


Lydia

En av de största katedralerna i Europa besökte vi här

Jättemaffigt

Till vänster är resterna av borgen där Ungerns första kung, Sangt Stefan, föddes

Donau och på andra sidan Slovakien!

Lydia och Joleen i snön

Camilla och resten av oss var glada fast än det var jättekallt (enligt ungerska måttmätt) och det snöade som bara den. (Vad töntigt det lät...)

Mexikaner som äter ungersk lunch
Rosa, precis innan vi för hemmåt.
Ja, trevlig resa var det här, det är så kul när man får träffa allihopa, vi fungerar så bra ihop! Sen var det förstås även bra att vi fick prata om problem (vilket ändå gjorde en ganska ledsen) och vad vi har för mål och hur vi ska nå dem (vilket gjorde en glad igen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar